Сабақтан тыс қызмет
Внеурочная деятельность

«Балалардың құқығы-мемлекет қорғауында»

2020-2021 оқу жылына арналған «ОРРММИК» РММ тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес, 2020 жылғы 16 қарашада Н. Ю.Троеглазова «ОРРММИК» РММ оқушыларымен "Балалардың құқығы – мемлекет қорғауында" құқықтық тәрбиесі бойынша әңгіме өткізді. Іс-шараға 7-11 сынып оқушылары және колледждің 1 курс студенттері 60 адам қатысты. Кері байланыс сауалнама түрінде болды. Балалар сауалнамаға жауап жіберді.


Мақсаты:


1. Оқушыларды кәмелетке толмағандардың құқықтарымен таныстыру (Бала құқықтары туралы Конвенция);

2. Жасөспірімдерде құқықтық мәдениетті, жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыруға, жеке адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, өзін-өзі бағалауға, әділеттілікке тәрбиелеуге ықпал ету.

Форма: пікірталас элементтерімен Онлайн - әңгіме, семинар.


ең үлкен құрмет.


Ювенал.


Әңгіме 20 қарашада атап өтілетін Дүниежүзілік бала құқықтары күніне арналған.

Тақырыптың өзектілігі осы жастағы көптеген балалардың өз құқықтарын жақсы білетіндігімен және міндеттері туралы ұмытып кететіндігімен байланысты.

Адам құқықтары мәселесі, атап айтқанда Балалардың құқықтарын қорғау өзекті болып табылады. Бұқаралық ақпарат құралдарынан күн сайын бала құқықтарының бұзылуы туралы білеміз. Біздің қатыгездік пен зорлық-зомбылық ғасырындағы мұндай бұзушылықтардың саны экспоненциалды түрде артып келеді. Сондықтан жасөспірімдерді олардың құқықтарымен таныстыру, елдің болашақ ересек азаматтарының құқықтық мәдениетін қалыптастыру өте маңызды.


Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін оқушылармен диалог формасы таңдалды. Сабақ барысында мен ойын технологияларын қолдандым,


Іс-шараға дайындық кезінде нормативтік бағдарламалық сипаттағы әдебиеттер, сыныптан тыс іс-шаралардың әдістемелік әзірлемелері, құқықтық сипаттағы іс-шараларды өткізуге әдістемелік ұсынымдар қаралды. Іс-шараға қатысушылар 7-11 сынып оқушылары және 1 курс студенттері.


Іс-шараны өткізу барысында оқушылардың мотивациялық-құндылық саласын дамыту бойынша міндеттер шешілді:құқықтық ақпаратты алу және сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын меңгеруді үйрену,алынған деректерді талдау, жүйелеу;азаматтық қоғам мен мемлекет өміріне қатысу үшін қажетті танымдық, коммуникативтік, практикалық іс-әрекет тәсілдерін меңгеру мақсатқа жету үшін дамытушы және тәрбиелеуші оқыту қағидаттары пайдаланылды. Сабақты өткізу әдістері мұқият таңдалды: монологиялық (әңгіме, түсініктеме), диалогтық (әңгіме, проблемалық презентация, пікірталас элементтері).


Балалар қорытынды жасады: міндеттерсіз құқықтар жоқ.


Іс-шара өз мақсатына жетті деп санаймын. Оқушылармен қарым-қатынас демократиялық негізде, ынтымақтастық және өзара түсіністік рухында қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес құрылды. Балалар проблемалық жағдайларды талдауға және олардың жағдайын анықтауға үйренді. Іс-шараны ұйымдастыруда әртүрлі қызмет түрлерін қолдану. Ойын әдісін қолдану оқушыларды іс-шара барысында іс-әрекетке ынталандыруға, сабақ барысында оқушылардың назарын сақтауға мүмкіндік берді, шығармашылық пен ынтымақтастық атмосферасын құра отырып, балалардың белсенділігіне ықпал етті.