БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ
МАРАПАТТАРЫ
ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ
ӨМІРБАЯНЫ
Өз жұмысында М.М. Жанпейісованың модульдік технология элементтерін, ойын технологияларын, проблемалық оқытуды, В.Ф. Шаталовтың оқу материалының схемалық және белгілік модельдерін пайдаланады.
2011 жылдан 2014 жылға дейін "модульдік оқыту технологиясы-оқушы тұлғасын дамыту және Тарих бойынша білім сапасын арттыру құралы" тақырыбында жұмыс істеді. Қазіргі уақытта "тарих сабақтарында АКТ қолдану"тақырыбында жұмыс істейді.
Петрунина С.Н. тарих пәнінің мұғалімінің жұмыс моделін, OER моделін, тарих сабағының моделін жасады. С.Н.б ілім сапасын арттыру мақсатында оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытатын тапсырмалар, әртүрлі деңгейлік сипаттағы жүйеленген дидактикалық материалдар әзірленді, тақырыптар бойынша маршруттық парақтар әзірленді.
Петрунина С.Н. әр түрлі сабақтарды модельдейді, материалды сыни тұрғыдан түсіну үшін графикалық ұйымдастырушыларды құруда жұмыс істейді (рефераттар - Модульдер, схемалар, кестелер, жобаларды алдын-ала қорғау бағдарламалары). Сабақтарда іздеу жұмыстарымен айналысуға мүмкіндік беретін тапсырмаларды құрастырады. Инновациялық сипаттағы заманауи технологияларды қолданады, оқушылардың ЗУН сапасына мониторинг жүргізеді, тақырыптық жоспарлау жүргізеді, сабақтың моделін құрастырады, мұнда ең бастысы оқушы болып табылады, нәтижелерді зерттейді, сыныптар бойынша ОУН диагностикалық ведомосын құрастырады.
Қазіргі жағдайда адамның ой-өрісі, толеранттылығы мен азаматтылығы айқындаушы қасиеттерге айналуға тиіс. Оқушының мінсіз Моделі-бұл ұлттық және жалпыадамзаттық дәстүрлердің тасымалдаушысы, Отанға деген патриоттық сезім, азаматтық құндылықтардан жоғары. Светлана Николаевна бұл қасиеттерді студенттерге тарих және әлеуметтік ғылымдар сияқты пәндер арқылы қалыптастырады.