БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ
МАРАПАТТАРЫ
ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ
ӨМІРБАЯНЫ
Жаңашыл мұғалім болу-уақыт талабы. - Ұран". Мұғалім, яғни, мұғалімнің, мектеп оқушылары терең білім алса, ол-тыл еңбеккері. "Риддер қаласындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледжінде өзгерістерге тез ден қоя білетін,оқытудың инновациялық әдістеріне тез ден қоя алатын талантты балалар жұмыс істейді.
Аталған оқу орны аты спорт және білімділік болып табылатын талантты спортшылар тәрбиеленетін мекеме болып табылады. Қазіргі заманғы білім беру, соның ішінде спорт, үлкен жетістіктерге жету-олардың басты мақсаты. Себебі елдегі білім беру процесі 21 ғасырда интеллектуалды қуаттарға толы, жан-жақты дамыған, үш тілді меңгерген, кез-келген ортада сөйлесе алатын тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Мемлекет саясаты қазақ тілін мемлекеттік тіл мәртебесіне сәйкес жүргізу тіл мамандарының еңбегі болып табылады.
Сондықтан оқу материалдарын таңдау кезінде мұғалім өзіне қажетті ақпаратты таба білуі керек және кез-келген тілдік іс-әрекетте белсенді қолдана білуі керек, алынған ақпаратты қолдауы, өзін тексеруі керек. Әр сабақ заманауи әдістер мен тиімді технологияларды қолдана отырып, дарынды оқушыларға жұптар мен жеке тапсырмалар бере отырып, оларды басқалардың идеяларын құрметтеуге және қолдауға шақырамын. Сонымен қатар, сабақ барысында мен балалардың тез ойлауына, тез нәтижеге, алға жылжуға бағытталған тапсырмаларды жиі беремін. Дарынды балаларды іздеуге бағытталған жаңа сабақты бекіту кезеңінде топтар бойынша оқыту оң нәтиже береді. Дарындылықты дамытудың іздестіру-зерттеу бағытында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, мен еліміздің дана және парасатты тұлғаларының дана сөздері мен Мемлекет басшысының ел, жер, тіл және тарих туралы тапсырмалары жүйесін жиі енгіземін. Бұл оқушылардың білім көкжиегін кеңейтіп, тіл мен тарихты бір уақытта сақтауға мүмкіндік береді.
Мемлекет басшысының "Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту" атты таяудағы мақаласында: ұлттың болашақтағы табысы оның табиғи байлығымен емес, оның бәсекеге қабілеттілігімен айқындалады. Сондықтан әрбір қазақстандық, сол арқылы бүкіл халық шығармашылық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөле отырып, әр сабақтың жоспарына зеректікті талап ететін зияткерлік ойындар, конкурстар, викториналар элементтерін енгізе отырып, 21 ғасырға лайықты қасиеттерге ие болуы тиіс.
"Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақаласы бойынша дарынды жоғары сынып оқушылары арасында дөңгелек үстел, брефинг сабақтары өткізілді.
Мақаладағы "Прагматизм" - бұл өзінің ұлттық және жеке байлығын нақты білу, оны үнемді пайдалану, соған сәйкес баланы жоспарлау, ысырапшылдық пен шындыққа, адалдық пен жеккөрушілікке жол бермеу, дарынды оқушыларға арналған" оқу кафесін " ұйымдастыру. Бұл ойын түріндегі әдіс. Оқушыларға ақпарат беріледі.Мұғалім даяшы ретінде "мәзірде" мерзімді басылымдарды, соңғы жаңалықтарды, десертте оқушының сүйікті авторын ұсынады.
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру барысында мектеп кітапханасымен тығыз байланыста жұмыс істеймін. Мен кітапханадағы айтулы күндерге арналған кітап көрмелеріне шолу жасаймын, олардың білімін арттыруға күш саламын. Туған жерге деген сүйіспеншілік-патриоттық қасиеттер. "Туған жерге ерекше көңіл бөлу-нағыз патриотизмнің маңызды көрінісі", - деді Мемлекет басшысы дарынды оқушылар арасында патриотизмді қалыптастыруда әр сабақ жоспарында мен қаланың қалыптасуы мен даму тарихын сипаттайтын элементтерді, көрікті жерлер мен таңғажайып пейзаждарды жиі қолданамын.
"Мектепке жол" акциясы аясында осы ұлы жолды алған біздің оқушыларымыз биік белестерді бағындыратынына сенемін.