Оқытушылар құрамы
Внеурочная деятельность
Голубицкая Лилия Петровна
21.06.2021

ГОЛУБИЦКАЯ ЛИЛИЯ ПЕТРОВНА

АҒЫЛШЫН ТІЛІ Туған күні 07.12.1967 Білім жоғары (ағылшын тілі мұғалімі) Категория екінші Еңбек өтілі 24 жыл, (осы ұйымда 2009 жылдың қыркүйегінен бастап)

БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ

  • 28.11.11-07.12.11 аралығында Шығыс қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің БАИ "Шет тілін оқытудың баламалы әдістері"т ақырыбында біліктілікті арттыру курстарынан өтті. Сын тұрғысынан ойлау бойынша 22.04.2014 ж. ҚАЕУ-де тіл иеленушімен өткізілген семинарға қатысты.
  • Өскемен ҚАЕУ 2018 6 сәуір "сыныпта оқуға арналған эмоциялық платформалар" семинары 5020
  • Өскемен 2017 06-16 ақпан "ағылшын тілін оқытудағы инновациялық технологиялар" 08092
  • Өскемен 2017 шілде Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде "Ағылшын тілі" пәні бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша 009579 160 академиялық сағат көлеміндегі курстар

МАРАПАТТАРЫ

  • жоқ

ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ

  • Ашық интеграцияланған сабақ (биология және ағылшын тілі)
  • "Таңғажайып жануарлар ""Устаз келбеті" журналы 3/2016 Республика
  • "Amazing Animals" Дайджесті "Инфоурок" Сайты 10.01.2016 Халықаралық

ӨМІРБАЯНЫ

Өз жұмысында "Ағылшын тілі сабақтарында оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту" педтехнология элементтерін қолданады. Технологияны таңдау сабақтың түріне, мақсаттарға, зерттелетін материалға және басқа да көптеген факторларға байланысты болуы мүмкін, сондықтан ол сонымен қатар элементтерді және басқа технологияларды қолданады: ойын технологиялары, компьютерлік технологиялар әдісі(презентациялар), сараланған тәсіл. Ол сонымен қатар өз сабақтарында өлеңдер, рифмалар мен ән материалдарын, шығармашылық тапсырмаларды қолданады. Өткен оқу жылынан бастап 2013-2014 жж.

2012-2013 оқу жылынан бастап "оқу және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту" проблемалық тақырыбымен 1-мақсатпен жұмыс істейді. Оқуға деген ынтаны арттыру 2. Шығармашылық ойлауды дамыту 3. Сабақтарда әр оқушының дамуына оңтайлы жағдай жасау.

Зерттеу жұмысы аясында оқушылардың ЗҒТ-ның қалыптасу деңгейіне мониторинг жүргізеді, білім мен білім сапасын болжау және түзету жұмыстарын жүргізеді.

Мұғалім оқушылардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға, яғни тіл иелерімен шет тіліндегі тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен дайындығына көп көңіл бөледі.

Мұғалім презентациялар бойынша материалдар жинады және тақырыптар бойынша CD дискілерде жүйеленді, сонымен қатар грамматика бойынша материалдар жиналды және папкаларға орналастырылды.

Педтехнологияның тиімділігін талдау мониторинг көмегімен жүзеге асырылады, онда ЗУН бойынша оқыту деңгейін қадағалайды. Білім беру процесіне инновациялық технологияларды енгізумен қатар, өз сабақтарында оқытудың дәстүрлі түрлерін де қолданады, бұл да алға қойылған мақсатқа және оқытудың тиімділігіне қол жеткізу үшін қажет.