Басшылық және менеджмент
Внеурочная деятельность

"Риддер қаласындағы олимпиада резервінің республикалық мамандандырылған мектеп-интернат-колледжі" РММ өнімділігінің көрсеткіштері мен индикаторлары

1. Қысқы спорт түрлері, жеңіл атлетика бойынша ұлттық құрама командаға резерв дайындау.

2. Оқушылардың тұлғалық-мағыналық саласының қалыптасуы. (Танымдық қызығушылықтар, оқу мотивациясы және оның даму динамикасы).

3. Құндылық қатынастарының қалыптасуы, оқушылардың қоршаған шындыққа бағдарлануы. (Оқушылардың негізгі құндылықтарға қатынасы, ұмтылыстар жүйесі және ұмтылыстың сипаты).

4. Оқушылардың оқуы:

·         Білім мен дағдыларды меңгеру деңгейі;

·         Білімнің толықтығы:

·         білімнің дұрыстығы,

·         жүйелі білім,

·         білімнің пәрменділігі,

·         білімнің беріктігі;

·         Оқушылардың спорттық, шығармашылық белсенділігі:

·         оқушыларды спорттық іс-шараларда жұмыспен қамту;

·         жарысқа қатысушылар саны;

·         оқушылардың спорттағы шығармашылық әлеуетін іске асыру (7-ден 11-сыныпқа дейін)

5. Кәсіби – қалаулы түрі. 5 жыл ішінде түлектердің білімін жалғастыру.

6. Тұлғаның әлеуметтік маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Оның әлеуметтену дәрежесі.

7. ББ қатысушыларының қанағаттануы:

•      жеке көңіл-күй;

·         эмоционалды әл-ауқат, жайлылық және қауіпсіздік сезімі;

·         оқушылардың ББ-ға қатысуға дайындығы, олардың ынтасы және онда болуға ұмтылысы;

·         мұғалімдердің, оқушылардың және олардың ата-аналарының ББ мазмұны мен ұйымдастырылуына қанағаттануы.