Көптілділік-бірліктің негізі
<p>
2020-2021 оқу жылына арналған "ОРРММИК" РММ тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес, 10-20 қазан аралығында мектеп оқушыларымен "Көптілділік – бірлік негізі" тақырыбында тәрбиелік іс-шара өткізілді. Өткізу формасы: викторина. Бұл іс-шара оқушылардың зияткерлік тәрбиесі аясында өтті.
</p>
<p>
Іс-шараны тәрбиеші Капезова Алия Муратовна әзірлеп, өткізді.
</p>
<p>
<b>Мақсаты:</b> оқушылардың тіл үйренуге деген қызығушылығын арттыру және басқа тілдер мен мәдениетті құрметтеу негізінде толеранттылыққа тәрбиелеуге ықпал ету.
</p>
<p>
<b>Міндеттері:</b>
</p>
<b> </b>
<p>
1. <b>Білім беру</b>-Оқушыларды халықтардың тілдерімен таныстыру және оқушылардың Қазақстан Республикасының Тілдер күні туралы білімдерін жинақтау.
</p>
<p>
2. <b>Коммуникативтік</b>-қарым-қатынас дағдыларын үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын)жетілдіру
</p>
<p>
3. <b>Дамытушылық</b>-Оқушылардың монологиялық сөйлеуін, есте сақтау, зейін, тілдік қабілеттерін дамыту.
</p>
<p>
4. <b>Тәрбиелік</b>-патриотизм, толеранттылық сезімін тәрбиелеу, сондай-ақ әртүрлі тілдерде қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
</p>
<p>
Тәрбие іс-шарасы қашықтықтан жұмыс режимінде өтті. Іс - шараға 7-11 сынып оқушылары қатысты.
</p>
<p>
Іс-шара тілдер күні туралы, қазіргі әлемде көптілділіктің маңызы туралы теориялық материалдарды қамтыды. Теориялық бөліктің негізгі бағыты студенттерге адам қандай тілде сөйлемесе де, басты міндет – адамдарға бір-бірін түсінуге көмектесу деген ойды жеткізуге бағытталған. Тілдерді білу адамдарды біріктіреді және әр адамның мүмкіндіктерін кеңейтеді.
</p>
<p>
Балалар қызығушылықпен жұмысқа кірісті және викторина сұрақтарына белсенді жауап берді. Олар әр адам, әсіресе спортшылар, тілдерді үйренуі керек деген пікір білдірді. Іс жүзінде оқушылар викторинаның барлық тапсырмаларын жақсы орындап, іс жүзінде үш тілді: қазақ, ағылшын және орыс тілдерін меңгергендігін көрсетті.
</p>
<p>
Мектеп оқушылары үш тілде өлеңдер дайындады (Тілектес Еркен 9 сынып, Смирнова Глафира 9 сынып, Козорезова Елена 7 сынып). Викторина қорытындысы бойынша бейнеролик дайындалды, ол тілдік дағдыларды меңгергендігін көрсетті.
</p>
<p>
Балалар білді. мектеп - интернат оқушыларының құқықтары мен міндеттері-Жарғымен, осы Қағидалармен және өзге де жергілікті актілермен айқындалады. Тәрбиеленушілер Қазақстан азаматтары үшін белгіленген барлық құқықтар мен бостандықтарды ешбір шектеусіз пайдаланады. Ешкім тәрбиеленушілердің Қазақстан Республикасының Конституциясы және ҚР заңнамасымен кепілдік етілген құқықтарын шектеуге құқылы емес.
</p>
<p>
Тәрбиеленушілердің өз құқықтарын пайдалануы қоғамның, мемлекеттің, мекеменің құқықтары мен заңды мүдделеріне, басқа тәрбиеленушілердің, мекеме қызметкерлерінің және басқа да азаматтардың құқықтарына нұқсан келтірмеуге тиіс.
</p>
<p>
<b>Оқушылармен кері байланыс</b>: балалар әңгіме тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап берді.
</p>
<p>
Алға қойылған мақсаттар мен міндеттер іске асырылды деп есептеймін. Тәрбиелік әңгіме жатақханада тұру ережелері мен міндеттері туралы білімді кеңейтуге ықпал етті.
</p>
<p align="center">
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/K7TcyGCb64w" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
</p>