Внеурочная деятельность
Внеурочная деятельность

Қазақстан мұражайлары - виртуалды экскурсия, оқушылардың пікірлері

<p> </p> <p> 29.10.2020 жылы 7-11 сыныптар арасында қашықтан оқу барысында <b>«Қазақстан мұражайлары»</b> тақырыбы бойынша - виртуалды экскурсия тәрбиелік шара өткізілді. </p> <p> Шараның мақсаты: </p> <p> Оқушылардың өмірінде мұражайлардың ролі және мұражайларға оқушылардың қызығушылығын арттыру </p> <p> Мақсаттары: </p> <ol> <li> <p> оқушылардың Қазақстан мұражайлары туралы білімдерін кеңейту; </p> </li> <li> <p> мұражайлардың жұмысымен таныстыру; </p> </li> <li> <p> материалдық және рухани мәдени ескерткіштердің негізгі қойма ретінде мұражайларға қызығушылықтарын қалыптастыру; </p> </li> </ol> <p> Іс-шара басталар алдында 9-10 сынып оқушылары арасында алдын ала сауалнама жүргізілді: </p> <ol> <li> <p> Саған мұражайға баруға ұнай ма? </p> </li> </ol> <p> Иә - 35 %, онша емес - 32%, жоқ- 8%, </p> <p> білмеймін - 19%. </p> <ol> <li> <p> Мен әдетте мұражайға барамын </p> </li> </ol> <p> өз қалауымен - 21%, қысым жасау арқылы - 24%, компания үшін - 33%, жай әншейін - 0%, экскурсия - 8%. </p> <ol> <li> <p> Сен қашан және қандай мұражайға бардың? - 65%.  </p> </li> <li> <p> Мұражайға баруға саған қандай кедергілер келтіреді? </p> </li> </ol> <p> уақытым жетпейді- 62%, </p> <p> жалқаулық жеңеді - 27% </p> <ol> <li> <p> Қандай мұражайларға баруды ұнатасың? </p> </li> </ol> <p> Тарихи - 51%, көркем-өнер -10%, әртүрлі - 32% </p> <ol> <li> <p> Мұражайды телевизия, кітап, радио, интернет желісімен ауыстыруға бола ма, неге? Да- 50%, нет - 50% </p> </li> </ol> <p> Мұражайды интернетпен ауыстыруға бола ма деген сұраққа жауаптар: </p> <p> <br> </p> <p> Ия, мүмкін, бірақ біз көзбен көре алмаймыз, оны көрген дұрыс. Қосымша ақпаратты интернеттен табуға болады. Мүмкін сол ақпаратты кітаптан оқуға немесе Интернеттен табуға болады. </p> <p> <br> </p> <p> Оқушылардың жартысы жауап берді: Жоқ, көру және есту жақсы. Мұражайда гидті тыңдау қызықты. Әр қалада сізді қызықтыратын мұражай бар. Мұражайға барған кезде эмоциялар мен әсерлерді ештеңе алмастыра алмайды. </p> <p> <br> </p> <p> Мұның қайсысы қорытынды жасайды? Кейбір балалар мұражайға барғанды ұнатпайды, ал басқалары мұражайға барады, бірақ уақыттың жетіспейтіндігіне және мұражайдың көп емес екендігіне, әсіресе біздің Риддер қаласында. </p> <p> <br> </p> <p> Қазір біздің қазіргі заманымызда-ақпараттандыру ғасыры, технологиялар ғасыры виртуалды интернет кеңістігіндегі Қазақстан музейлеріне бару мүмкіндігі бар. 7-11 сынып аралығындағы балаларға Ютуб арнасында көре алатын және кері байланыс үшін Қазақстан мұражайлары туралы пікірлер жібере алатын мұражайлардың тізімі ұсынылды. </p> <p> <br> </p> <p> 2 апта бойы 10 қарашаға дейін балалар "Қазақстан мұражайлары туралы пікірлер" атты бір бейнероликке жинақталған өздерінің бейне пікірлерін жіберді. </p> <p> <br> </p> <p> Қойылған мақсаттар мен міндеттер орындалды деп санаймын, олар оқушылардың мұражайларға деген қызығушылықтарына және мұражайлардың өміріндегі рөліне көмектесті. </p> <p> <br> </p> <p> Құрады және өткізді / әзірледі және өткізді: </p> <p> тәрбиеші - Баянбаева Алия Сайдуқызы </p> <br> <p align="center"> <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/V1ea-qHSyjw" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> </p>