Руководство и менеджмент
Внеурочная деятельность

Спорттық бағыттағы бейіндік мектептің моделі

ЖОО, КОЛЛЕДЖ

КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҚ

«РИДДЕР ҚАЛАСЫНДАҒЫ ОЛИМПИАДА РЕЗЕРВІНІҢ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН МЕКТЕП-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖІ» РММ

ЖАТТЫҚТЫРУШЫ-ОҚЫТУШЫ

ШҚМУ

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ

ФАКУЛЬТЕТІ

ОҚЫТУШЫ-ЖАТТЫҚТЫРУШЫ,

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МҰҒАЛІМІ

СПОРТ ЖӘНЕ ТУРИЗМ

ҚАЗАҚ АКАДЕМИЯСЫ

ФАКУЛЬТЕТ ФОС

ТАҢДАЛҒАН СПОРТ ТҮРІНЕН ЖАТТЫҚТЫРУШЫ-ОҚЫТУШЫ

10-11 сыныптар

Бейіндік сыныптар

  • • бейіндік оқытуды жүзеге асыру;
  • • спорттағы дарынды балаларға арналған үлгілік жоспарды сақтау;
  • • профиль аясында оқушылардың кәсіби бағдарлануы;
  • • прагматикалық тәсіл.

9 сыныптар

Бейіналды сыныптар

Оқушылардың өзін-өзі анықтауына сәйкес сараланған білім беру элементтерін енгізу:

  • • білім беру мазмұнын өзгерту;
  • • ОБ бейіндік пәндерді енгізу;
  • • бейінді оқыту шеңберінде жобалық-зерттеу қызметін ұйымдастыру.

7-8 сыныптар

Кәсіптік бағыт-бағдар сыныптар

Профильдерге сәйкес өзін-өзі анықтау үшін жағдай жасау:

  • • бірыңғай оқу сыныбын сақтау;
  • • спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін мұғалімдердің балалармен жеке жұмысын күшейту (қолдау әдістемесі) ;
  • • оқушыларға арналған қосымша сабақтарды жүзеге асыру арқылы сабақтан тыс жұмыстар;
  • • оқушылардың өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық қолдау.