Внеурочная деятельность
Внеурочная деятельность

«Балалардың құқығы-мемлекет қорғауында»

<p> 2020-2021 оқу жылына арналған «ОРРММИК» РММ тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес, 2020 жылғы 16 қарашада Н. Ю.Троеглазова «ОРРММИК» РММ оқушыларымен "Балалардың құқығы – мемлекет қорғауында" құқықтық тәрбиесі бойынша әңгіме өткізді. Іс-шараға 7-11 сынып оқушылары және колледждің 1 курс студенттері 60 адам қатысты. Кері байланыс сауалнама түрінде болды. Балалар сауалнамаға жауап жіберді. </p> <p> <br> </p> <p> <b>Мақсаты:</b> </p> <p> <br> </p> <p> 1. Оқушыларды кәмелетке толмағандардың құқықтарымен таныстыру (Бала құқықтары туралы Конвенция); </p> <p> 2. Жасөспірімдерде құқықтық мәдениетті, жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыруға, жеке адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, өзін-өзі бағалауға, әділеттілікке тәрбиелеуге ықпал ету. </p> <p> <b>Форма:</b> пікірталас элементтерімен Онлайн - әңгіме, семинар. </p> <p> <br> </p> <p> ең үлкен құрмет. </p> <p> <br> </p> <p> Ювенал. </p> <p> <br> </p> <p> Әңгіме 20 қарашада атап өтілетін Дүниежүзілік бала құқықтары күніне арналған. </p> <p> Тақырыптың өзектілігі осы жастағы көптеген балалардың өз құқықтарын жақсы білетіндігімен және міндеттері туралы ұмытып кететіндігімен байланысты. </p> <p> Адам құқықтары мәселесі, атап айтқанда Балалардың құқықтарын қорғау өзекті болып табылады. Бұқаралық ақпарат құралдарынан күн сайын бала құқықтарының бұзылуы туралы білеміз. Біздің қатыгездік пен зорлық-зомбылық ғасырындағы мұндай бұзушылықтардың саны экспоненциалды түрде артып келеді. Сондықтан жасөспірімдерді олардың құқықтарымен таныстыру, елдің болашақ ересек азаматтарының құқықтық мәдениетін қалыптастыру өте маңызды. </p> <p> <br> </p> <p> Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін оқушылармен диалог формасы таңдалды. Сабақ барысында мен ойын технологияларын қолдандым, </p> <p> <br> </p> <p> Іс-шараға дайындық кезінде нормативтік бағдарламалық сипаттағы әдебиеттер, сыныптан тыс іс-шаралардың әдістемелік әзірлемелері, құқықтық сипаттағы іс-шараларды өткізуге әдістемелік ұсынымдар қаралды. Іс-шараға қатысушылар 7-11 сынып оқушылары және 1 курс студенттері. </p> <p> <br> </p> <p> Іс-шараны өткізу барысында оқушылардың мотивациялық-құндылық саласын дамыту бойынша міндеттер шешілді:құқықтық ақпаратты алу және сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын меңгеруді үйрену,алынған деректерді талдау, жүйелеу;азаматтық қоғам мен мемлекет өміріне қатысу үшін қажетті танымдық, коммуникативтік, практикалық іс-әрекет тәсілдерін меңгеру мақсатқа жету үшін дамытушы және тәрбиелеуші оқыту қағидаттары пайдаланылды. Сабақты өткізу әдістері мұқият таңдалды: монологиялық (әңгіме, түсініктеме), диалогтық (әңгіме, проблемалық презентация, пікірталас элементтері). </p> <p> <br> </p> <p> Балалар қорытынды жасады: міндеттерсіз құқықтар жоқ. </p> <p> <br> </p> <p> Іс-шара өз мақсатына жетті деп санаймын. Оқушылармен қарым-қатынас демократиялық негізде, ынтымақтастық және өзара түсіністік рухында қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес құрылды. Балалар проблемалық жағдайларды талдауға және олардың жағдайын анықтауға үйренді. Іс-шараны ұйымдастыруда әртүрлі қызмет түрлерін қолдану. Ойын әдісін қолдану оқушыларды іс-шара барысында іс-әрекетке ынталандыруға, сабақ барысында оқушылардың назарын сақтауға мүмкіндік берді, шығармашылық пен ынтымақтастық атмосферасын құра отырып, балалардың белсенділігіне ықпал етті. </p> <p> </p> <p align="center"> <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/g93RCYHbB5A" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> </p>